torsdag 7 mars 2013

Imperfection

Det händer massor här borta. Den 15 mars blir det två månader sen mitt lilla hjärta såg ljuset av denna värld. Tiden rusar sååå fort och jag hinner knappt njuta med henne till fullo på grund av allt som händer i företaget. Jag har äntligen börjat få tillbaka min energi. Bäckenbotten besvär är borta och jag kan leva ett normalt liv igen. Yeahaaaaaa!!!!! Trots att jag inte få sova många timmar har jag någon slags överskottsenergi. Fulle rulle här borta alltså med Body Bazars nya utseende. Sååån tid det tar. Sjukt jobbigt när en designer inte alltid förstår mina krav. Jag får nog nöja mig med att sidan inte kommer att bli som jag har drömt om. Orkar inte pröjsa för fler timmar. Alltså det här med webbdesign, det är verkligen svårare än vad man tror. Sån omfattande projekt. Min designer måste tycka att jag är den jobbigaste kunden han någonsin haft att göra med. Jag är så extremt petig, lider av imperfection ibland. För att orka hålla ut längre tankar jag med Smoothies. Den här gången med färskpressad apelsin juice, spenat, banan, ingefära, äpple, spenat och korngräs. Bästa energikick ever :) STAY tuned!



 Soooo Smoothieliscous!!!!

1 kommentar:

  1. Alltså - 2 månader?? Vaaaa, vart har tiden sprungit iväg?! Stora tjejen ju!
    Vad skönt att bäckenbottenbesvären försvann! Många kvinnor får en massa energi efter förlossningen pga. hormonerna - det behövs verkligen som det verkar hehe.

    Tycker det låter trist att du inte är nöjd med designen och ska behöva betala för fler timmar.. tycker egentligen att man ska bli nöjd eller åtminstone 98 % helt nöjd, det borde finnas någon slags garanti på det. För alla individer har ju olika förståelse/perspektiv av design osv, kan vara svårt att beskriva för någon annan så då borde det finnas en försäkran på att kunden får den hjälp som man betalat för och blir nöjd.
    Kämpa på!

    SvaraRadera