lördag 19 maj 2012

Lördagsutflykt med Familjen

Idag var det barnens dag. Hela familjen var ute på picknick sedan promenerade vi vidare från stan hela vägen genom djurgården till Gröna Lund. Det var proppfullt med folk och vi fick vänta 30 minuter för att få åktur med barnen. Ingen mer Gröna Lund på en helg. Här kommer lite uppdatering för dagen. För er som undrar brukar jag oftast ägna helgen med familjen. På vardagar går de på dagis och jag brukar då ha full rulle med Företaget Body Bazar. Inte alltid lätt och uppfylla mamma rollen, samt vara fru och företagare. Men det går om man vill :)

Far & Son 

Min 2,5 åring tittar ut mot utsikt över Stockholm, djurgården


Exotiska blommor i Grönan

Massor med spektakel...

barnen blev bortskämda igen :(

Promenad genom vackra djurgården. 


 Istället för färjan promenerade vi tillbaka till T-centralen. 

Skulle aldrig klara av att ströva så långt utan mina bekväma joggingskor.

Inte världens nyttigaste men rättvisemärkta Ben & Jerry har världens goaste Milkshake. Visste ni att de också har en egen glassbar i Gröna Lund? I handen håller jag smak av Hallon och choklad brownies toppad med vispad grädde. Farlig & berondeframkallande. Lovar.






2 kommentarer:

  1. När man arbetar heltid är helgen enda tid då man verkligen kan umgås men familjen och ge barnen uppmärksamhet. Jag bara njuter av tiden tillsammans med dem och att se de växa som starka individer.

    SvaraRadera
  2. Barnen är så mycket i behov av uppmärksamhet. Så det gäller verkligen att passa på helgerna. Speciellt nu när det är så fiiiint ute.

    SvaraRadera